maandag 13 februari 2012

leve koning winter



tja nog geen foto's van de layouts gemaakt, maar gistermiddag zijn Stijn en ik gezellig aan de wandel gegaan het was nog 1 mooie winterdag en aangezien ik er
nog niet op uit was geweest (dit vanwege ziekte) dacht ik het er even van te nemen.



Met sneeuwschep in de hand zijn we al sneeuwscheppend naar Annette en Richard gegaan.
Daar heeft Stijn van zijn oom geleerd dat als je een schep sneeuw hebt dat je dat naar mensen kan gooien (of het mag was punt twee en ik denk dat zodra erweer sneeuw ligt we moeten heropvoeden). Gelukkig voor mij was Nette aldoor het slachtoffer. Gelukkig hadden we een hoop lol, en nadat we weer een beetje op temperatuur waren gekomen zijn we richting het Boterdiep gelopen (dat is een kanaal wat hier door het dorp loopt), We hebben een stukje gelopen en heel veel sneeuw weggeschept :) Daarna zijn we weer naar papa en Nienke gegaan, want ondertussen werd Stijn wel een beetje moe.



Wat een heerlijkheid toch de winter, maar helaas eerst weer voorbij



Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: