dinsdag 14 februari 2012

kerst lo 2011

Aangezien ik sommige dagen veel foto's maak en niet de mogelijkheid zie om alles op aparte lo's te verwerken heb ik besloten om met speciale dagen gewoon een standaard sketch te werken (wel een waar je meerdere kanten mee op kan). Ik had er altijd al wel een. maar die gebruik ik voor de vakanties en om die weer te gebruiken vind ik niet prettig. Dit aangezien het mij dan lijkt dat het album eentonig wordt.
Nadat ik een tijdje op internet had gezocht kwam ik deze sketch tegen. Hij sprak mij aan en nadat ik er een dubbele lo voor Stijn en Nienke met kerst mee had gemaakt mag hij blijven.



Tweede lo van stijn viert kerst met.



Eerste deel van de lo van stijn viert kerst met.



Tweede deel van de lo eerste kerst van Nienke.



Eerste deel van de lo eerste kerst met Nienke.

Gebruikte materialen zijn:

* 1 design vel voor 4 lo's;
* cardstock (wit, rood en beige);
* strassteentjes;
* dymotang;
* brads;
* cricut;
* en bij Stijn sterretjes.

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's, maar het weer was niet te best vanmiddag en ik ontdekte bij het bewerken dat ik ze aardig scheef had gemaakt.

Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: