vrijdag 10 februari 2012

computerproblemen

Ik weet dat ik een hele tijd niks geblogd heb, maar daar heb ik mijn redenen dan ook voor. Hier thuis met man en kinderen gaat het gelukkig goed. Ook heb ik regelmatig een lo gemaakt en die zal ik binnenkort ook laten zien.
Maar de grootste reden waarom ik de laatste tijd niks van me heb laten horen is de reden dat onze computer kuren had en ik er geen plezier aan had om er achter te gaan zitten. Gelukkig zijn er deze week twee mannetjes mee bezig geweest en het plezier is terug. Bedankt pap en het mannetje van Ziggo.

Ook ben ik vanavond druk met de scrap bezig geweest. Ik heb foto's uitgezocht waar ik aankomende week mee wil scrappen. Moet ze alleen nog even afdrukken.

Ik heb me voor genomen om deze maand nog lekker te gaan scrappen, want als ik volgende maand met mijn nieuwe baan begin weet ik niet of ik nog puf heb. Het is dan ook heel ander werk en het zal in het begin dan ook wel wennen zijn, maar wie weet geeft het ook wel nieuwe energie.
Aankomende week is mijn laatste week bij mijn huidige werkgever ik zie er als een berg tegen op en hoop dat ik s'avonds mijn zinnen kan verzetten met scrappen.

Ook hebben we de afgelopen week heerlijk genoten van het winterweer. Peter heeft diverse schaatstochten gemaakt, ook met Stijn (op de sloot acterthuis), maar die foto's staan nog niet op de computer.
Heerlijk sneeuw geschept, met de slee erop uit en ook zijn we even met Nienke de sneeuw ingegaan, maar haar reactie was moeilijk te peilen. Terwijl stijn het heerlijk vond en bijna niet meer mee naar binnen te krijgen was. Wat een heerlijke tijd.

De foto's zeggen genoeg.


Wat een plaatje (en dat zeg ik over mezelf!).



Broer en zus.



Op de sloot achterthuis met papa.

Maar dit was het eerst weer en hopelijk tot gauw.
Groetjes Jacqueline

1 opmerking:

scrappy jen d zei

Hoi lieverd,
Wat weer een schitternde plaatjes van jullie geweldige gezinnetje! Troost je: wij hebben ook met de nodige regelmaat problemen met de computer!
Geniet van alles om je heen! Liefs, Jen.