maandag 19 september 2011

it is a girl

In een dag tijd een lo af. Misschien wordt ik ooit nog een snelle scrapster. Al denk ik dat niet.
Vandaag deze lo gemaakt moet zeggen dat ik hem wel gelift heb van een lo van Stijn, maar dat hij er toch heel anders uitziet dan die van Stijn. Hij is simpel maar leuk (al zeg ik hetzelf).
Aangezien ik er soms lang over doe om een lo naar mijn zin te maken heb ik besloten om de mooiste pagina's van Stijn te liften. Zo gaat het lekker snel en krijg ik misschien ooit voor beide alle albums af.


Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto.

Gebruikte materialen zijn:

* wit en paars cardstock;
* designvel;
* lint;
* stempel;
* hartjes;
* bloemetjes;
* taartonderleggers;
* cricut.

Groetjes,
en ik ga gauw weer verder met de volgende lo.
Tot gauw

Geen opmerkingen: