vrijdag 23 september 2011

paddenstoelen

Een niet heel productief weekje qua scrappen gehad, maar ben er wel mee bezig geweest. Ik heb veel op het internet gezeten en vele blogs bijgelezen en webwinkels bezocht.
Ook heb ik kaartjes voor de Kreadoe gekocht en oppas voor de kinderen geregeld (wordt nog wel even slikken). Op woensdag gaan we naar de Kreadoe. Ben al wel benieuwd of er nog genoeg scrapproducten worden aangeboden. Heb het idee dat er hier in het noorden steeds minder wordt.
Ben dan stiekem ook al een boodschappenbriefje aan het maken.

Afgelopen dinsdag heb ik weer samen met Bien gescrapt en heb zelfs een lo afgekregen, ik probeer morgen een foto te maken en deze hier te plaatsen.

Gisteren had ik Stijn beloofd dat we samen paddenstoelen zouden gaan maken en toen hij s'middags wakker werd was het eerst wat hij zei: paddenstoelen maken en kabouters.
Nou ik wist wat we gingen doen. Dus naar beneden en eerst Nienke de fles gegeven en ondertussen zat hij al aan tafel te wachten en te kleuren. Nienke had volgens hem al een paar keer de fles leeg en hij was er klaar voor. Na nog een paar keer het liedje op een grote paddenstoel te hebben gezongen was de fles leeg en konden we gauw de tafel leeg pakken en knutselspulletjes erop leggen.

We hebben op een eenvoudige manier 2 paddenstoelen gemaakt En Stijn heeft er zelf veel aan gedaan en genoot erg en daardoor genoot ik ook weer.

Zie het resultaat:





Gebruikte materialen zijn:

* wc rolletjes;
* wit papier;
* rood paier;
* potloden;
* watten;
* lijm.

Groetjes Jacqueline
en allemaal een fijn weekend gewenst.

1 opmerking:

scrappy jen d zei

Hoi meis,
Wat een pachtige paddestoel!
Je kunt trots zijn, hoor!
En wat leuk, dat je naar Utrecht gaat!
Je doet het beter dan ik ,ha ha....
Ik kom nergens meer: ben full time aan het werk!
De Kreadoe is voor mij een wens....
Misschien in de toekomst nog eens
Geniet ervan, groet,
Jen.