zaterdag 17 september 2011

a love moment

Dit is de tweede lo die ik heb gemaakt voor het album van Nienke. Het is een lo met de titel "a love moment",
voor deze lo had ik in mijn gedachte dat het designvel van boven naar beneden zou lopen het is dan ook een hele andere lo geworden. Ik kon er niet echt uitkomen. En terwijl ik met Bien zat te scrappen en we het erover hadden kwamen de ideeën binnen en aan het eind van de avond lag hij al voor 90% klaar en gistermiddag heb ik hem afgemaakt.
De foto's gaan over het eerste bad moment van Nienke. Ze was 2 dagen oud en net terug van de kinderafdeling. Opa en oma waren op visite en genoten ook volop. Net als Nienke.


Gebruikte materialen zijn:

* bruin, wit cardstock;
* design vel;
* lint;
* paperclip met n;
* stickerletters;
* chipboardletters;
* glimmermist;
* knopen;
* borduurgaren;
* metalen (love).

Groetjes Jacqueline.

Geen opmerkingen: