zondag 11 mei 2008

even niks te vertellen

Ik ben op dit moment totaal niet aan het scrappen en dat al wel drie week lang weet niet wat me overkomt.
We zijn eerst op vakantie geweest en ik ben zo'n persoon die het hele huis schoon wil hebben voordat ze weg gaat en elke keer weer denkt wat een onzin en ik doe het deze keer niet, maar het gebeurt wel.
Na de vakantie hadden we het plan genomen om de tuin even goed onder handen te nemen en daar zijn we nu al de gehele week mee bezig en ik denk dat we het ook maar even op een laag pitje zetten, want Peter heeft al een paar dagen last van de rug en het wordt eerder slechter dan beter, die arme ziel.
Maar op dit moment moeten we maar even genieten van het mooie weer.

Groetjes,
en fijne Pinksterdagen gewenst.

Jacqueline

1 opmerking:

Birgit zei

Hoop dat je inmiddels weer wat gescrapt hebt! Ben wel benieuwd naar de resultaten met de stabilo pennen. Dus... pictures please!!! :)