dinsdag 22 april 2008

verrassing

weer een verhaaltje zonder foto, maar op dit moment is het te donker om een foto te maken (maar die plaats ik morgen dan wel). Waarom dit verhaaltje zou je wel denken. Nu ik zal het uitleggen. Ik was gisteren aan het werk en toen kwam een vertegenwoordiger van stabilo in de winkel. Nadat we even gepraat hadden kregen we het over scrapbooking. en ik vertelde hem dat ik wel pennen van stabilo gebruikte op mijn lo's. Toen werd ik door hem verrast met een aantal pennen, stiften en hele dikke potloden waarmee je op glas metaal en sheets kan werken. Ik was perplexed en sloeg rood uit. Wat een vriendelijkheid, heb de potloden thuis gelijk uitgeprobeerd op een spiegel en het is echt leuk om te doen en een leuk resultaat.
Maar ik kom er later als ik met ze heb gewerkt wel op terug om te kijken of ik nog zo enthouiast ben.

Groetjes en tot gauw
Jacqueline.

1 opmerking:

scrappy jen d zei

Hoi, hoi,

Ik ben benieuwd naar je bevindingen!
Echt heel aardig van die vertegenwoordiger!
Zo zie je maar: leuke dingen komen soms uit een onverwachte hoek!

Groetjes, Jenny.