donderdag 22 mei 2008

ik weet dat ik de laatste tijd een slechte blogger ben. Ik heb maar weinig scrapmomenten. Op internet volg ik af en toe een paar blogs en zit ik op een forumsite te snuffelen verder lees ik af en toe een tijdschrift. En daar houd het op dit moment wel mee op.
Het afgelopen weekend heb ik even mijn laatste lo's waar ik mee bezig ben opgezocht en weer uitgezocht hoe het ook alweer zat. Verder had ik afgelopen weekend en afgelopen week zin om weer te gaan scrappen, maar het mooie weer en het huishouden houdt me tegen.

Sorrie 26 maart 1994 - 15 mei 2008



jullie zullen wel denken waarom nou een foto van een kat, maar dit was onze toppie en we hebben haar afgelopen donderdag laten inslapen. Het deed ons veel verdriet, maar we konden haar ook niet verder laten leven.
Ze had sinds anderhalf jaar kanker en het de tumor was zo gegroeid dat het haar organen aan het weg drukken was. Tot vorige week woensdag ging het goed met haar en knorde en at ze nog. Maar sinds woensdagavond wou ze niet meer eten en toen ik donderdagochtend van bed af kwam had ze gal overgegeven en had ze geprobeerd ontlasting te laten lopen, maar dit leek eerder 20 eurocentmuntjes. In de loop van de ochtend heb ik de dierenarts gebeld en we konden er terecht. De dierenarts constateerde dat ze nu al een tweede gezwel had en dat die organen aan het wegdrukken was. Haar advies was het advies waar we zelf ook al aan hadden gedacht en we hebben haar laten inslapen
Het is nu een week geleden en het begint gelukkig een plekje te krijgen en we hopen dat we haar zusje nog lang bij ons mogen hebben.

Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: