woensdag 30 januari 2008

layout nummer 8



Dit is een lo die ik afgelopen weekend heb gemaakt. Ik ben er zelf blij mee en dat zegt altijd wel iets. De mensen die ik mij kennen weten wel wat dat betekent.

De gebruikte materialen zijn:
* designpapier (?);
* oranje cardstock;
* voorgedrukte sheet:
* cricut:
* eyelets:
* lint:

Vanavond heb ik met Jenny (van scrapbook-paradise.blogspot.com) afgesproken om een avond gezellig bij haar te komen scrappen. Ze vertelde over een aantal voor mij nieuwe technieken (ben de namen vergeten) en daar gaan we vanavond mee aan de slag. Heb vanochtend mijn koffer dan ook al ingepakt en hij is weer te klein, maar als er al een nog grotere koffer zou zijn zou dat ook geen optie zijn, want met deze kom ik al niet door de gang paden in de trein. Maar ik heb er zin in even ergens anders heen dan thuis te scrappen en dat er geen dingen zijn die eigenlijk eerst in huis moeten gebeuren, maar alleen tijd om te scrappen en te praten.

Tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: