maandag 28 januari 2008

te weinig tijd om te scrappen

ik ben er na dit weekend wel weer achter. Als ik me voor neem om flink te gaan scrappen er dan allerei dingen tussen door komen waardoor ik aan het einde van het weekend bijna niet gescrapt heb. Zo ging het ook weer dit weekend. het gehele weekend geen afspraken dus alle tijd om te scrapppen. Zaterdag ochtend eerst met Peter rustig ontbeten en daarna de krant gelezen. Peter ging al op tijd naar het voetbalveld. Dus ik naar boven om lekker te scrappen, het ging eerst lekker en de eerste pagina waar ik al een poosje mee bezig was was dan ook zo klaar. dus gauw op naar de volgende ook deze is zaterdag af gekomen, maar ik heb er nog geen foto van kunnen nemen. Maar dat komt later wel.
Ook ben ik nog even bij Marja geweest om een paar andere lo's in haar winkel op te hangen. Daardoor kon ik uit eindelijk mijn Barcelona album afmaken de lo's waren al wel af, maar ik kon ze nu goed in het album doen en ook kan ik het album nu met trots aan iedereen showen. De eerste die het album heeft beken was Peter hij had alle lo's al wel gezien maar alle 51 in een album nog niet. Hij vond het een mooi album, want dat liet hij zondag een paar keer op zijn manier blijken en dat deed mij erg goed. Zondagmiddag heb ik het album aan mijn ouders laten zien. Ik kan daar niet heen gaan het album laten zien en dan weer naar huis gaan, dus dat is album laten zin, even bijpraten, kop thee drinken, weer bijpraten en dan naar huis. Thuis heb ik nog even zitten scrappen. En dit was een weekend met weinig scrappen, heb ondertussen nog wel gecomputert en in scrapbladen gelezen.

Dit is 1 van de 2 lo's die ik afgelopen weekend heb gemaakt:



gebruikte materialen zijn:

* designpapier;
* zwart en groen cardstock;
* inkt;
* nietjes;
* cricut met cardridge;
* knopen;
* lint;
* chipbord;
* verf.

Tot gauw, groetjes
Jacqueline

1 opmerking:

Birgit zei

Nou, ik vind 2 Lo's in een weekend nog niet zo gek :) En dat je Barcelona album nu klaar is zal wel een lekker gevoel zijn!!
Nu moet je maar weer es uitgebreid op vakantie zodat je weer een thema album kunt maken ;)
Groetjes,
Birgit