vrijdag 25 januari 2008

knopendoosje






Dit doosje heb ik ongeveer een jaar geleden gemaakt heb bij een demonstratie dag bij Marja's hobby en wou hem nog graag een keer aan jullie showen. Het is een kartonnen doosje van creamotion die ik eert beschilderd heb en daarna beplakt met papier en bewerkt met knopen en met een witte pen.
Het is heel simpel en hij blijft leuk mijn knopendoosje.

De laatste week rustig aan moeten doen, want huiswerk is belangrijker dan een poosje scrappen. Het houd dan niet in dat ik niet scrap, maar ik ben er dagelijks toch wel mee bezig. Even Internetten, een uurtje scrappen, voor het slapen nog even door een tijdschrift bladeren of even bellen en bijna alleen maar over het scrappen praten.

Afgelopen woensdag ochtend ben ik s'ochtend bij mijn ouders geweest. Tot dat ik met scrappen begon zaten mijn moeder en ik regelmatig samen kaartjes te maken, maar ik heb geen plezier meer in het kaartjes maken en mijn moeder wil niet aan het scrapbooken. Af en toe doen we nu nog wel eens iets samen en zodoende hebben we nu samen kado envelopjes gemaakt van scrappapier. Volgens mij heb ik in de buurt van kerst al een keer foto's laten zien. Mocht ik ze zelf niet tegenkomen dan plaats ik ze alsnog.
Het was een gezellige ochtend en de tijd is natuurlijk veel te snel voorbij. Mam we moeten maar snel weer iets afspreken om samen te freubelen.

Op dit moment weet ik niks meer te vertellen, maar ik hoop dat ik in het weekend nog iets kan laten zien wat ik heb gemaakt.

Een fijn weekend gewenst.

Groetjes Jacqueline

1 opmerking:

Birgit zei

Wat een schattig doosje en wat leuk dat je af en toe samen met je moeder knutselt. Mijn moeder is absoluut niet creatief... Jij ook een fijn weekend!!