donderdag 4 oktober 2007

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen, maar aangezien het nog een maand duurt voordat ik onze fototoestel weer terug heb. Vind ik het niet echt leuk om alleen maar tekst te plaatsen, want wat is nou leuker om over een pagina te schrijven en er dan een foto bij te plaatsen. Maar ja het duurt eventjes en dan gaan we alles inhalen. Ik heb sinds afgelopen zondag 5 pagina's gemaakt en heb net nog voor 4 pagina's foto's bij elkaar gezocht en ook al vast een opbouw bij gemaakt en de foto's op maat gesneden. Nu wil ik morgen er papier bij zoeken en kijk wel hoever ik er meekom.
Vanaf zaterdag heb ik even weer een scrapstop aangezien ik dinsdag mijn eerste proefexamen heb en dan over twee weken het officiƫle examen. Dan gaan we blokken en mogen we misschien heel af en toe een beetje scrappen, want het album van Barcelona is nog steeds niet af en ik zeg zeker geen datum meer van wanneer ik hoop dat hij af is.
Ook heb ik vanochtend naar het nieuwe programma van sbs gekeken (creatiev), het viel mij een beetje tegen, het is een nieuw programma (vanaf 1 oktober)en het gaat over creatieve onderwerpen (scrappen vele andere hobby's).
Voor vandaag stop ik er weer mee.

Bedankt voor het lezen en tot gauw.

Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: