woensdag 10 oktober 2007

even bijkleppen

Ik had dit weekend geen tijd om te scrappen. Aangezien ik gisteren een proefexamen zou hebben. Maar op vrijdagavond kreeg ik de kriebels. Ik had het idee om mijn scrapspullen die ik nu bijna 2 jaar beneden had staan even weer naar boven te brengen waar ik een kamer tot mijn beschikking heb. Dus zo gezegd zo gedaan (en dat om half tien s'avonds). Maar je raad het vast al het lukte niet op vrijdag avond. Dus na de boodschappen op zaterdag toch maar verder en dat totdat mijn zusje voor de deur stond om een middag naar de stad te gaan. Zondag heg ik in de morgen nog een beetje tijd over om weer verder te gaan.
Ondertussen had ik er een probleem bij gekregen, want het bleek in de tijd dat mijn spullen beneden stonden, ik er toch al aardig wat had verzameld, en alles bleek niet meer in de kasten te passen.
Toen maar een kast met boekhouding leeg gepakt en ik had weer ruimte. Na nog 3 dagen nodig gehad om de puntjes op de i te zettten. Ben ik nu tevreden met hoe het eruit ziet.
Nu kan ik morgen weer los en de ideeen komen weer binnen, heerlijk.

Helaas kan ik er nog geen foto's van plaatsen aangezien onze camera op dit moment gerepareerd wordt en dit nog wel 5 weken duurt. Nog even geduld dus.

Groetjes Jacqueline.

Oja, mijn proefexamen ging wel goed op dit moment had ik een 8,6 en 6,7 (op een onderdeel waar ik nog niks voor geleerd heb), dat is een fijn gevoel.

Geen opmerkingen: