woensdag 24 oktober 2007

demo dag 3 november bij Marja's hobby, Bedum

Even in de titel aandacht voor een demodag op zaterdag 3 november bij wat ik de leukste en gezelligste scrapbookwinkel van het noorden vind. Samen met geloof ik nog 6 vrouwen zitten we de gehele dag het scrapbooken te demonstreren. Het is altijd weer een feest om dit mee te mogen maken. We doen dit twee keer per jaar en Marja maakt er reclame voor en zorgt dat de winkel er extra aantrekkelijk uitziet en volop leuke aanbiedingen zijn. Als je tijd hebt zou ik zeker even langskomen.

Ondanks dat ik op dit moment eigenlijk aandacht aan mijn examen van dinsdag a.s. moet besteden heb ik op dit moment alleen maar goede ideeën om te scrappen. Dus daar ben ik veel mee bezig. En het album van Barcelona schiet dan ook lekker op. Hopelijk heb ik hem af als ik op zaterdag 3 november bij Marja's hobbywinkel een demonstratie heb, want ik ben tot nu toe heel tevreden en heb volgens mij weer geheel een andere album gemaakt. Als ik het goed geteld heb dan moet ik nog tien pagina's maken en in het tempo waar ik op dit moment in scrap moet dat lukken. Op dit moment ben ik vaak korte periodes bij Marja te vinden en elke keer valt het mij weer op hoe vaak zij nieuwe dingen binnen krijgt en het zijn dan ook echt leuke materialen. Ondanks dat ik in het album van Barcelona veel "oud papier" heb op gewerkt heb ik ook veel uitgezocht waar ik zelf meerdere vellen van heb. Mijn bedoeling is om het te gaan verkopen, dus als je belangstelling hebt stuur me maar een berichtje en kan ik je wat meer informatie over merken, kleuren en etc. het is een flinke stapel en ik vraag er minimaal € 10,00 voor.
Vanmiddag had ik een paar foto's waar ik echt geen geschikt papier bij kon vinden en heb ik bij Marja toch maar snel een paar velletjes gehaald. En het was er gezellig druk en vond het jammer dat ik aan het werk moest anders was ik er vast een beetje langer blijven rondkijken.
Vanavond gelijk maar even de grove lijnen van de pagina opgesteld en tot nu toe ben ik tevreden. Ik ben niet goed in het uitleggen hoe de pagina eruit gaat zien het is gewoon afwachten tot mijn fototoestel er over een paar week weer is. Het duurt mij nu veel te lang en denk er toch over om maar even een camera ergens te gaan lenen, want ook de blog ziet er niet uit nu er al tijden geen foto's geplaatst zijn en dat terwijl het over scrappen gaat ( volgens mijn verwacht iedereen dat wel van mij).

groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: