zondag 30 september 2007

update

maar even weer eens een nieuw berichtje van deze kant. Op het gebied van scrapbooken ben ik op dit moment vrij rustig. Heb vandaag na weken weer eens een pagina gemaakt en ben met een tweede begonnen. Wie weet heb ik de smaak weer te pakken en maak ik er ook echt tijd voor, want ondanks de drukte die nog wel anderhalf jaar duurt met mijn studie wil ik wel tijd vrij maken voor het scrappen.
Mijn fototoestel doet het nog steeds niet en dinsdag wordt hij opgestuurd ter reparatie. Want ik wil nu wel weer eens foto's van de pagina's die ik maak plaatsen.
Verder heb ik de afgelopen week voor een swap van het royal lemon forum meegedaan. Het was de bedoeling dat je per persoon 2 halve vellen met cirkel papier, een halve vel cardstock en wat frutsels erbij opstuurde. Je doet dit samen met 7 andere scrappers en stuurt het naar een adres daar wordt het verdeeld en krijg je een pakket toegestuurd met verschillende leuke dingen. Ben benieuwd hoe het er deze keer weer uitziet. de vorige keer was het een echte verrassing. Afwachten dus.

Groetjes Jacqueline.

Geen opmerkingen: