zondag 3 juni 2007

vergeet-mij-niet


het is schrikbarend dat het al weer zo lang geleden is dat ik met mijn blog bezig ben geweest. En toen ik vanochtend de foto bekeek die ik deze week had gemaakt schrok ik dat hij zo bewogen was, maar de pagina heb ik al opgehangen bij Marja's hobby dus kan ik niet snel een nieuwe foto ervan maken. Daarom heb ik besloten om de foto toch te plaatsen, want het is een eenvoudige pagina, maar ik ben er wel blij mee. (kan toch later nog wel een mooie foto plaatsen) Ik heb papier gebruikt van een voor mij onbekend merk, maar had er laatst al een foto van geplaatst. Het papier past precies bij de kleur van de vergeet mij nietjes en met zo'n mooi hart eromheen was hij al wel af geweest, maar zo als gewoonlijk miste ik iets en toen heb ik maar naald en draad gepakt en heb er een stiksteek omheen gemaakt en de foto's ook met draad en naald vast gezet.
Ook heb ik agelopen week nog een crop gegeven. Het was een gezellige avond en aankomende woensdag hopen we dat de avond weer net zo gezellig word. Ik kreeg van de week wel te horen dat mensen geen berichten op mijn blog konden achter, ik denk dat het iets met instelingen te maken heeft maar ik weet niet hoe. Dus als er iemand is die weet hoe ik dit kan veranderen dan hoor ik het graag (jacqueline-claus@hotmail.com), ook het adres voor alle andere vragen, meningen en ideeen.

Hopelijk duurt het nu niet zo lang voor ik weer een pagina plaats.

Groetjes en een fijne zondag gewenst.
Jacqueline

Geen opmerkingen: