woensdag 23 mei 2007

shoppen




Voor deze spread heb ik Bazzill, Basiq Grey en K&C papier gebruikt. De titel en de bloemen heb ik met de cricut gestanst en de knopen heb ik gekocht bij Marja's Hobby en de woorden heb ik gemaakt met behulp van een dymo lettertang.



Deze lo is gemaakt met materiaal dat ik als kerstkadootje van Kars toegestuurd kreeg (wat een verrassing), volgens mij was het een pakket van Making Memories. Een leuk pakket waar ik verschillende lo's mee heb gemaakt. Aan deze lo heb ik alleen de vilten sterretjes toe gevoegd.

Vanmiddag ben ik in Delfzijl geweest. En aangezien ik wist dat daar een hobbywinkel zit was ik nieuwsgierig naar hoe het eruit zag en of ik er nog andere nieuwe dingen kon vinden. En natuurlijk kom je met iets thuis. Wat ik wel grappig vond was dat ik de mevrouw van de winkel bekend voor kwam en nadat ik vermeld had dat ik in de dt van Kars zit kon ze de link leggen.
Vanochten een ochtend de tijd voor mezelf genomen. Nadat ik de gebruikelijke dingen in huis had gedaan heb ik lekker gescrapt. Aangezien ik gisteravond al begonnen was en het idee voor de spread al in mijn hoofd zat was het alleen een kwestie van uitwerken. En deze keer kwam het ook uit zoals ik hem in mijn hoofd had zitten. en vanochtend ook nog een kerst lo gemaakt en een lo die al bijna af was en die op de hotspot va Kars gezet wordt (daar kan ik dus geen foto van laten zien zolang hij nog niet op de site staat).
Volgens mij heb ik nog nooit zoveel gemaakt in zo'n korte tijd, maar ik ben met allen tevreden
Vanavond geef ik nog een crop hier thuis en ik heb er veel zin om lekker te blijven te scrappen en om mijn vele ideeen die ik op dit moment heb met anderen te delen

Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: