maandag 4 juni 2007

royal lemon

Ik me al een tijd geleden aangemeld bij een forum site met de naam Royal Lemon en sinds dit weekend doe ik iets actiever mee op hun site. Heb me aangemald voor de bingo en sinds vanochtend doe ik mee aan een zwart/wit swap. Dat houd in dat je 2 velen cardstock en 2 vellen bedrukt papier verdeeld in velletjes van 6 inch verdeeld. Hierbij doe je dan nog een paar dingen bij en stuur je 7 pakketjes naar een van te voren bepaald adres en vanuit dat adres krijg je ook 7 verschillende pakketjes terug gestuurd. Zodat je gelijk aan de slag kunt als je het pakket binnen krijgt. Ik verheug me hier dan ook op aangezien ik al vaker mee wou doen en altijd te laat was om me in te schrijven of het papier stond me niet aan, maar deze keer kan ik niet wachten tot ik het pakket binnen heb.

Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: