vrijdag 18 mei 2007

Eindelijk



Het is al een week geleden dat ik iets op mijn blog achter liet. Dit aangezien ik nog niet echt handig ben met alles wat ik met de computer kan doen, maar door het te doen leert men. Ik zou afgelopen zaterdag even een foto maken en plaatsen van een pagina die ik gemaakt had. Maar ten eerste had ik het druk met andere dingen (wat eigenlijk nooit een reden kan zijn om geen foto te maken)en ten tweede kreeg ik later toen ik de foto gemaakt had het niet voor mekaar om hem op de computer te plaatsen. Daarvoor heb ik vandaag maar de hulp van mijn helpdesk ingeroepen, mijn vader had het dan ook in no time voor elkaar en het lijkt mij wel dat ik het de volgende keer zelf wel kan doen.
De eerst lo die ik geplaatst heb is voor mij al een ietswat oudere lo deze heeft een tijdje bij Marja's hobby gehangen.
De tweede lo heb ik vorige week vrijdag gemaakt. Bewerkt papier en het chipbord zijn van van creamotion, de kledinglabel is van MM en het cardstock is van Bazzil. De foto's op deze pagina zijn foto's die ik heb genomen vanuit onze trouwalbum. Aangezien ik niet een al te vastehand heb heb en de foto's een beetje wazig eruit zien heb ik nog wel het idee om onze gehele trouwalbum een keer te fotograferen met behulp van een statief.

Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: