zaterdag 19 mei 2007

2 Nieuwe lo's





Gisteren toch nog twee lo's gemaakt.
De eerste lo (het zijn de bovenste 2 foto's) is gemaakt met papier uit de nieuwe lijn van creamotion. Het papier is dubbelzijdig en heeft vele mogeijkheden. Ik heb achter de 1e foto nog een 2e foto verstopt. Verdere materialen die ik gebruikt heb zijn: een boekbindersing, lint (basic grey), knopen, brads, gelpen, sizzix stans, zip'ematestans en stickerletters van het merk provocraft.
Zelf vind ik het wel een leuke pagina geworden en ik merk aan mezelf dat ik steeds meer begin te doodlen en het nog leuk vind ook. Grappig dat je stijl van scrappen toch kan veranderen.
De 2de lo is gemaakt met papier wat uit een scrap to go pad komt van het merk K&Company (Brenda Walton), het is een pad waar je vele soorten papier uit haalt en ze zijn allemaal dubbelzijdig, zodat er eigenlijk geen één is die je niet gebruikt. Ik heb er dan ook al vele pagina's meegemaakt, maar hij blijft leuk.
De grote bloem is een chipbord bloem (creamotion) die eerst met roze is geverfd en later ben ik met een kwast waar maar een beetje witte verf aan zat er over heen gegaan. En afgewerkt met lak en een gelpen.
Ondanks dat dit een pagina is waar roze in is gebruikt (en een foto van Peter) vind ik hem zelf goed gelukt.
Ook was ik van middag nog "even" bij Marja in de hobbywinkel. Ze had nieuw papier binnen gekregen van EK success. Heb al wel een paar velletjes meegenomen en wil het jullie wel even laten zien. Daarom maak ik straks wel even een foto en plaats hem hier nog. Heb het idee om er een canvas doek mee te maken, want de kleuren van het papier kleuren hier goed in huis en een bijpassende zwart-wit foto is ook zo gevonden. Nu nog de tijd vrij maken om hem klaar te maken.

Geen opmerkingen: