vrijdag 11 mei 2007

Alweer vrijdag



Vanmiddag en vanavond de tijd weer genomen om even te scrappen. Meestal heb ik vele ideeen in mijn hoofd zitten, maar ik moet van mezelf altijd eerst het huis aan de kant hebben en dan mag ik scrappen, voor mijn gevoel gebeurt dat veel te weinig. Vandaag heb ik een mooie lo gemaakt met trouwfoto's van Peter en mij. De foto's zijn door een fotograaf gemaakt. Maar aangezien ik toen nog niet scrapte vond ik het niet belangrijk om voor de negatieven te betalen (hollandse zuinigheid ???). Nu heb ik met de digitale camera foto's van de trouwreportage gemaakt en ze in het zwart/wit laten afdrukken. Aangezien het nu al donker is (en de foto dan niet mooi wordt) plaats ik morgen wel een foto van deze lo. Nu op naar de volgende lo.

Tot morgen.
Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: