zondag 11 september 2011

waterpret

Het gaat weer lekker met het scrappen. Al weer een lo af en ik ben er tevreden over.
Afgelopen zomer (2010) was Stijn bij de gastouder aan het spelen met een aquaplay. Ze hebben er met zijn allen vele gezellige uurtjes mee beleefd. Doordat ik toen zag hoeveel plezier hij ermee beleefde hebben we hem dit jaar bij de geboorte van Nienke er één cadeau gegeven en ook hier was het op de enkele mooie zomerdag dan ook een succes.



Gebruikte materialen zijn:

* wit, oranje cardstock;
* designpapier van LYB;
* chipboard letters wit (kruidvat);
* knoopjes;
* borduurgaren oranje;
* stabilo pen;
* steretjes (action);

Ik heb de smaak nu zo te pakken dat ik ook met de eerste lo voor Nienke ben begonnen. Het wordt een pagina met volop roze en wie had dat verwacht dat ik nog met roze zou gaan werken. Aangezien ik vorig jaar al mijn roze papier en bloemetjes aan de dochter van Stijn zijn gastouder heb gegeven. Ben ik zaterdag dan ook nog even in de winkel van Marja geweest om papier te kopen en natuurlijk heb ik toch meer gekocht dan alleen papier.
Vanmiddag heb ik mijn scrapkast maar eens onder handen genomen om te kijken wat ik nog heb en ook om weer te weten waar alles in de kast ligt. Het komt er dan op neer dat alles weer een andere plek heeft gekregen. Ook heb ik meer spullen in de kast kunnen plaatsen (staan nog altijd een paar dingetjes in de kast op Stijn zijn kamer).
En zelfs in de scrapkast staan nog een paar lege bakjes.
Deze week maar even de dymo tang bij mijn vader ophalen en alles labellen dan is het nog even overzichtelijker.

Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: