zaterdag 17 september 2011

kutselen

Ja ik ben de N niet vergeten, maar sinds deze week heeft Stijn het knutselen ontdekt. Als ik zit te scrappen komt hij naast mij zitten en zegt ik ook kutselen. Nou meer plezier kan hij me niet doen en dus heb ik maar een paar dingetjes aangeschaft zodat hij niet al mijn scrapmateriaal gebruikt.
Aangezien morgen zijn opa 70 wordt leek het mij wel leuk als hij wat papiertjes op een vel cardstock ging plakken. Dus ik een groot hart getekend en hij daarin plakken en kleuren. Ik heb dan ook besloten om zijn eerste plakwerkje zelf te bewaren en er een scrapbookpagina van te maken. Met de foto's die ik heb gemaakt tijdens het maken van het kunstwerk en met een titel genaamd kutselen. Helaas was vandaag het inkt in de printer op, maar we zullen volgende week samen met de pagina verder gaan.



Opperste concentratie.



Het resultaat tot nu toe.

Ondertusen had hij de smaak te pakken en heeft er deze week nog 2 gemaakt. Een voor de jarige opa en 1 voor mijn moeder die die dag op visite kwam.

We zien wel of hij het echt leuk vind, want ik vind het ontzettend leuk om samen aan de keukentafel te zitten knutselen, maar hij moet er wel om vragen.

Tot gauw Jacqueline

Geen opmerkingen: