zondag 20 maart 2011

wondertje

Ik weet het het is een eeuwigheid geleden dat ik geblogd heb, maar na de laatste keer stond onze wereld aardig op de kop.
Het komt er in het kort op neer dat ik al een week over tijd dacht te zijn (we hadden het druk en veel stress)dus wist ik het niet precies, maar zwanger nee dat kon niet. Maar na de test bleek ik zwanger te zijn en al een aantal weken. Na onderzoeken in het ziekenhuis bleek alles goed te zijn en na veel zwangerschapsklachten zijn we nu de 20 weken gepasseerd.
Aangezien ik nu al veel last van harde buiken heb en het wat rustiger aan moet doen, heb ik besloten wat meer tijd aan scrappen en blog te gaan besteden.
Al hebben Bien en ik de laatste weken weinig gescrapt. Toch heb ik wel wat gemaakt. Binnenkort zal ik wel een paar l.o.'s laten zien.
Ondertussen hebben we mijn scrapkamer ook leeg gepakt om daar een kamer voor Stijn van te maken. Mijn scrapspullen zijn wat uitgedund en de rest is in een kast in de bijkeuken komen te staan (misschien ga ik nu wel weer vaker scrappen, ook nu ik alles weer een keer in handen heb gehad).

Maar hier een foto van ons nieuw wondertje.




Groetjes van Jacqueline
en tot gauw.

1 opmerking:

scrappy jen d zei

LIEVE, LIEVE JACQUELINE,
VAN HARTE GEFELICITEERD MET DIT GEWELDIGE NIEUWS!!!!!!!!!!!!!
WAT EEN WONDER EN WAT EEN GELUK!!!!
IK LEEF MET JULLIE MEE!
INDERDAAD! DOE RUSTIG AAN, WANT HARDE BUIKEN ZIJN NIET FIJN! Weet je nog van ons gesprek een aantal jaren geleden in de bus naar Doorn??? Ik ben zoooo blij voor jullie.

lIEVE GROETJES, JEN.