vrijdag 26 november 2010

de eerste sneeuw



Ik hou ontzettend veel van sneeuw en ik kan er s'winters niet genoeg van krijgen, maar nu met Stijn hier in huis vond ik het vandaag wel wat vroeg dat er al sneeuw lag. Nog voor Sinterklaas en Stijn zijn verjaardag. Oké het was niet heel veel en je wist dat het aan het einde van de dag ook wel weg zou zijn.



Stijn zijn mama was met haar gedachten alleen maar buiten, toen Stijn ook nog uit zichzelf over sneeuwpop maken begon kon mijn dag niet meer stuk (al zei ik wel dat hij dat vanmiddag maar met papa moest doen).
ik denk dat de foto's wel genoeg zeggen.



Allemaal een fijn weekend gewenst.

Jacqueline

Nog een foto van achter ons huis:

1 opmerking:

Anoniem zei

Wow, wat een prachtige foto...die 2e, helemaal goed gelukt!

Miriam (royal lemon)