zaterdag 23 oktober 2010

tja

tja het wordt een verhaaltje zonder foto's,
Ik ben af en toe wel aan het scrappen, maar er zitten ook vele andere dingen in mijn hoofd. Krijg ze er ook niet uit en het heeft zijn tijd nodig, maar het komt wel goed en er zitten ook leuke dingen tussen (STIJN natuurlijk (hij vraagt veel tijd en energie, maar ik zou ook niet anders willen) en we zijn bezig met het uitzoeken of een nieuwbouw woning iets voor ons is).
Een keer per week scrappen Bien en ik weer samen en ook hebben we al kaarten voor de kreadoe gekocht. Gezellig een dagje weg.
Ben met het laatste hoofdstuk in ons vakantiealbum bezig. Ik ben met alle pagina's tegelijk bezig en er is nog niks klaar. Zelfs de foto's zijn nog niet afgedrukt.
Morgen ga ik weer gezellig proberen te scrappen via een forum waar ik wel eens kom. Je gaat dan gewoon lekker thuis scrappen en via de computer ben je met elkaar in verbinding en krijg je ook opdrachten (als je ze niks vind doe je ze niet en krijg je het niet af dan kun je er altijd later mee verder) ondertussen komt er een bingo een fotowedstrijd en een quiz voorbij.
Heel gezellig om te doen.
Heb vandaag mijn materiaal verzameld en alleen er al mee bezig te zijn is al een heerlijk gevoel.

Groetjes en tot gauw

Jacqueline

Geen opmerkingen: