donderdag 2 september 2010

hallo

Daar ben ik weer, niet dat ik niks heb gedaan, maar tijdens de vakantie heb ik problemen met mijn camera gehad. We gingen opzoek naar een andere lens voor mijn camera. Terwijl we bij de fotograaf de lens van de camera draaiden bleek er zand in de camera te zitten er zat dus maar 1 ding op en dat was de camera achter laten en vakantie vieren zonder camera (nou ik vond het een vreemd gevoel). Als ik de camera weer mee naar huis had genomen was er kans geweest dat mijn camera het begeven had. Volgens de fotograaf was het net als bij een auto waar het olielampje bij brandde en je deed er niks aan. Gelukkig heb ik hem weer in mijn bezit en de lens heb ik van Peter kado gekregen (een Tamron 70-300mm). Ben er erg blij mee.
Maar tijdens de vakantie ben ik ondertussen begonnen met het uitzoeken van de vakantie foto's en het bedenken van de titels bij de foto's. Het is toch iets moeilijker dan dat ik gedacht had om 26 lo's te maken en dan ook nog per pagina 1 letter van het alfabet. Hou deze blog in de gaten voor meer.
Maar ondertussen heb ik wel wat gescrapt en heb dan ook dingen afgekregen. Zie hier onder de resultaten. Met de kalender ben ik al een poosje bezig. Ik ben blij met het resultaat, maar er komen er niet meer (zoals eerst mijn bedoeling was). Vind dat ik er al veel te lang mee bezig ben geweest en dan moeten er nu ook nog een paar puntjes op de i gezet worden. Oja dit idee van de kalender had ik via de site van Royal Lemon.







De laatste foto is er een voor Stijn zijn babyalbum. Kon lange tijd niet de "goede" dingen vinden,maar bentevreden met het resultaat (moet wel zeggen dat ik de a vergeten ben op te plakken en ik hem ondertussen kwijt ben :) Zodra ik weer ga scrappen komt hij erop.



Ook heb ik in de vakantie tijd vrijgemaakt voor het vakantie album van vorig jaar er moet nog 1 weekendje weg gescrapt worden. Ben al aardig ver en hoop over niet al te lange tijd dat hij af is.

Groetjes Jacqueline

1 opmerking:

jandokan zei

De kalender ziet er erg leuk uit...
ik moet er nog steeds aan beginnen :D

Die LO is super cute!!!