zondag 9 mei 2010

moederdag 2010

Bij ons thuis deden we de laatste jaren niet meer aan moederdag, dit aangezien mijn zus en ik het te commercieel vonden, maar ook dat we het niet verplicht op die ene dag in het jaar wouden doen. Wij hebben liever het spontane om af en toe haar eens te verwennen, net als vaderdag.
Maar nu Stijn er is moet ik wel bekennen dat ik het wel een lief gebaar vind als hij iets zelf maakt, maar met een vader die niet creatief is verwachtte ik dan ook niks.
Wat was mijn verbazing groot dat onze gastouder deze week vertelde dat ze met Stijn aan het verven voor moederdag was geweest.

Ik kreeg vanochend dan ook een theekopje door Stijn beschilderd met thee en foto's van hem gemaakt bij de gastouder.

Peter had nog een mooie bedel voor aan mijn armband gekocht en gaf dit namens Stijn.
Daarna zijn we vandaag een heerlijk dagje naar de dierentuin in Emmen geweest samen met mijn zus en haar vriend.






Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: