vrijdag 7 mei 2010

Een nieuwe lo

Ik heb deze lo nog niet laten zien en daarom dacht ik laat ik maar plaatsen voordat ik het weer vergeet. Deze lo heb ik ongeveer 6 weken terug gemaakt en daarna heb ik niet echt veel meer gescrapt (ik ben nog wel begonnen met een verjaardaags kalenderen heb er al vele uurtjes ingestoken, maar heb hem nog steeds niet kunnen afmaken en daarom zijn er geen foto's).

De gebruikte materialen op deze lo zijn:

* wit cardstock;
* 1 soort designpapier (beide kanten gebruikt);
* Martha Stewart pons;
* letters en bloemetjes (kruidvat);
* bruin stempelinkt;
* pins met groene top;
* knopen;
* strassteentjes;
* lint;
* pareltjes

De tekst gaat over samen met papa voor de 1e keer fietsen.

2 opmerkingen:

jacqueline zei

ps sorry voor de slechte foto.

scrappy jen d zei

Hoi Jacqueline,
Mah....
Ik vind het helemaal geen slechte foto hoor! Peachtige LO van jullie stoere vent! Groetjes,
Jen.