vrijdag 9 april 2010

ojee en toen werd het erg donker





dacht ik gisteravond eens lekker te scrappen (alle spullen netjes weer gesorteerd en opgeruimd, Stijn lag lekker te slapen en wat het belangrijkste was ik hed er weer zin en puf voor) Ik was nog niet eens begonnen of er was hier een stroomstoring in het noorden. Aangezien ik niet verder kon met de dingen die nog moesten gebeuren ben ik maar naar mijn scrapkamer gegaan. Het was nog lekker licht en het ging ook lekker met het scrappen en terwijl het steeds donkerder begon te worden en ik steeds meer ging turen. En ik geen zin had om te stoppen omdat het beneden ook te donker was ben ik maar twee lantaarns gaan halen en heerlijk bij candellight gescrapt.







Om 10 uur ging het licht weer aan en hadden we weer stroom,

Goetjes en tot gauw,
Jacqueline

Geen opmerkingen: