maandag 9 februari 2009

pandora





afgelopen zaterdag ben ik door mijn mannen verast. Na de geboorte van Stijn beloofde Peter mij een sieraad toe, maar het bleef er een beetje bij, want elke keer als we van plan waren om naar de juwelier te gaan was er wel iets. Gelukkig lukte het zaterdag wel (voetbal was afgelast :), jippie).
Ik wou graag een Pandora armband, maar Peter zag dat in eerste instantie niet zitten. Het leek hem een freubelig iets. Maar nadat we afgelopen vrijdag op een feestje waren geweest en hij daar ook een Pandora armband zag was hij om.
Nadat de juwelier een passende bassisarmband had aangemeten zocht Peter een kraal uit, een mooie ronde met blauwe steentjes omdat ik hem een zoon had geschonken en hij zocht ook een steen uit met het boogschutter teken uit en deze kreeg ik van Stijn (hij is een boogschutter).
Ben dan ook erg blij met deze armband en heb dan ook constant een glimlach op mijn gezicht.

Groetjes Jacqueline

1 opmerking:

scrappy jen d zei

YES!
Een Pandora hoort erbij, hoor Peter!
Enne..behalve de boogschutter en die prachtige bedel met blauwe steentjes.....
Wat denk ja van een kinderwagentje, een jochie en een blauwe mureno-glaskraal?
Tja....je moet wel een beetje "in de mannen" blijven, ha, ha....
Gaat hier net zo, hoor!
Grappig, he?
Maar wel leuk! En je hebt ook bedels met de "P"en de "S"!!!!!!
Goeie tips voor je mannen????
Liefs, Jen.