zondag 8 februari 2009

getagged

Ik ben getagged door Jenny.
Dank je wel Jenny.

De regels zijn als volgt:
Ga naar de map waar je jouw foto's bewaard op je computer.
Ga dan naar het 6e mapje en pak hier de 6e foto.
Zet deze foto op je blog en vertel wat het verhaal rondom deze foto is.
Tag hierna 6 personen en vraag hun om hetzelfde te doen.
Laat een berichtje op hun blog achter of stuur ze een emailtje om ze te laten weten dat jij ze hebt gekozen.



Deze foto is ongeveer een maand geleden genomen van onze zoon. Hij ligt nadat hij zijn fles leg heeft altijd een tijdje bij mij op mijn schouder. Zijn nekspieren zijn dan ook al zo sterk dat hij al om zich heen aan het kijken is. Elke keer weer een mooi moment.

Om nu 6 mensen te taggen vind ik moeilijk, want ik wil iedereen wel taggen. Dus heb ik het volgende gedacht als je het leuk vind om getagged te worden neem het maar over zou ik zeggen.

Groetjes en nog een fijne zondagavond gewenst.
Jacqueline

2 opmerkingen:

Orland zei

Nice your blog
iam enjoy read it

Pls visit my blog at:
www.dalvindoorlando.blogspot.com
thank you so much

Best regard,
OrLaNd
@@@ INDONESIA @@@

scrappy jen d zei

Hoi Jaqueline,
Wat een prachtige foto van Stijn!
Meis...wat gaat de tijd toch snel! Zo wil je graag een kindje en zo is het kindje al zijn nekspieren aan het trainen!
Wat een boy!
Liefs en een knuf voor het manneke,
Jen.