maandag 23 februari 2009

help

Ik ben mijn kop van mijn Blog kwijt en weet niet hoe ik hem weer terug
moet krijgen, maar dat is niet erg, want ik wil al een hele tijd een nieuwe hebben en heb me nu voorgenomen dat ik er nu maar tijd voor vrij moet maken. Al hebben we de hele week al vol gepland staan, Stijn zal ook wel rust in zijn eigen bed moeten krijgen en dan kan ik ermee bezig.
Ook zijn de kleuren van mijn tekst weer eens veranderd. Ook dit zal ik zo snel mogelijk weer veranderd proberen te krijgen en dan invrolijke kleuren die bij de kop passen.

Afgelopen donderdag ben ik met mijn moeder een middagje naar de stad Groningen geweest. We hebben heerlijk gewinkeld (ondanks het slechte weer) en hebben een heerlijk broodje gegeten. Ook hebben we rustig bij de pipoos rond gekeken en ondanks dat ik niks nodig had ben ik toch weer met een tasje weg gekomen (stempels, cutlebug stans, miniboekje), maar dat scrappen niet duur hoeft te zijn in deze economisch moeilijke tijd bleek wel toen we bij de Xenos liepen ze hadden daar hele leuke setjes met lint en vilten sterretjes met plakband erachter. Ook heb ik nog twee opbergdozen gekocht 1 wil ik gebruiken voor het opbergen van mijn bloemetjes en de 2de wil ik gebruiken om mijn dmc garen in op te bergen. Ik had een blikje waar ik steeds meer garen instopte. Maar ik zag niet goed meer wat er allemaal inzat. En toen dacht ik als ik alles geordend in mijn scrapkamer heb liggen mag dit ook wel netter. Dus heb ik dit weekend mijn garen uitzocht en op kartonnetjes gewikkeld (zie resultaat), Ik vind wel dat het assortiment niet voldoende afwisselend is, moet binnenkort maar een paar kleuren bijkopen.



Heb de afgelopen week lekker gescrapd en zal dan ook gauw mijn nieuwe lo's laten zien, maar eerst nog een paar foto's van Stijn.
Het gaat gelukkig allemaal goed met hem.

* hij groeit lekker, maar wel binnen de lijnen,
* hij begint geluidjes te maken,
* hij lacht naar iedereen,
* hij huilt bijna niet,
* hij beweegt zijn hoofd goed van rechts naar links en andersom.

"Gewoon" een jongen om trots op te zijn.









Stijn 10 week oud is het geen schatje?

Groetjes Jacqueline

1 opmerking:

scrappy jen d zei

OHHHHHH!
Jacueline! Wat een dottie is het al!
Meis....Hij lijkt echt op papa!
Zien jullie dat ook?
Hij is Peter uit het snuitje getekend!
Wat LEUK!!!!
Geniet van hem, he?
Ze groeien veel en VEEL TE SNEL!
Liefs, Jen.