zaterdag 14 februari 2009



Gebruikte materialen zijn:

* wit, blauw en rood cardstock;
* vel dessignpapier van prima marketing;
* sizzix stansen;
* knopen;
* borduurgaren;
* strassteentjes;
* metalen ringetjes;
* brads:
* witte gelpen;
* rode stabilo.

Groetjes Jacqueline

PS sorry voor de slechte, onscherpe foto. Ik wist dat er iets met mijn camera aan de hand was maar ik wist niet welk knopje ik verkeerd had gezet en kreeg het niet weer goed. dus zijn we vanochtend naar de fotograaf geweest en het bleek dat ik de camera op handmatig instellen had gezet ipv op automatisch. Gelukkig was het probleem met minuten opgelost en konden we weer naar huis. Blij dat het niks gekost had, maar op de terugweg ging Peter iets te hard en werden we geflitst. Nou zien we de bekeuring wel tegemoet komen. Wel zonde van het geld.

Geen opmerkingen: