dinsdag 20 januari 2009

scraptijd

ik probeer op dit moment nog steeds tijd te vinden voor het scrappen. Ik dacht dat ik tijd had gevonden (s'middags als Stijn zijn middagslaapje doet), maar nadat ik een paar middagen was opgebleven bleek toch dat ik het de verdere dag niet trok en zo doende ga ik nu s'middags toch maar weer rusten en ik moet zeggen het bevalt mij op dit moment ook wel. Het is nu dan niet zo dat ik de rest van de dag alleen maar met Stijn bezig ben. We hebben ook het huishouden, de boodschappen en het leuke er komt nog steeds bezoek om Stijn te bewonderen. Dus doen we ondertussen als we met zijn tweeën beneden zijn toch wel iets met scrappen. Ik ben dan aan het internetten, mijn blog bijhouden, scraptijdschriften aan het bekijken en ondertussen vele foto's van Stijn maken.

Groetjes en tot gauw.
Jacqueline

Geen opmerkingen: