vrijdag 23 januari 2009

bestellen in amerika



Ik ben geen held als het gaat om het bestellen van spullen via internet en dan al helemaal niet uit het buitenland, soms zie je wel op ebay spullen staan voor een zeer lage prijs (cartridges voor de cricut voor omgerekend nog geen 20 euro, dan denk ik wel zal ik het gewoon een keer proberen maar ik doe het dan niet, eigenlijks heel dom)
Maar via via had ik gehoord van een scrapbookwinkel in Amerika met een Nederlander als eigenaar. Dus heb ik een tijdje terug de stoute schoenen aangetrokken en heb daar een bestelling gedaan. Ze verkopen vooral bloemetjes en hier heb ik dan ook vele van ingeslagen. Gisteren werden ze bezorgd. Wat een heerlijkheid. Ga hier vast vaker bestellen.

Groetjes Jacqueline

1 opmerking:

scrappy jen d zei

Ha, ha, ha...
Die Jacqueline!
Goed van je, dat je toch de stoute schoenen hebt aangetrokken!
Ja....Ron heeft leuke spullies, he?
Heb je al lekker gescrapt met die mooie bloempjes?
Groetjes, Jen.