zondag 6 april 2008

wat een heerlijk weekend

na de drukke examen periode waarin ik van mezelf niet mocht scrappen. Mocht ik dit weekend doen waar ik zin in had ( het hoefde niet perse met scrappen te maken hebben als het maar ontspanning zou zijn en als ik me voorneem om een weekend te gaan scrappen dan komt er niks van en nu had ik geen verwachting van wat ik zou doen).
Zaterdag ochtend heb ik 2 uur heerlijk ontspannen kunnen scrappen. s'Middags ben ik naar Marja gegaan om 2 meter kant te kopen, maar we kregen het erover dat de winkel ook wel weer een keer een andere look kon gebruiken dus hebben we "even" een paar dingen veranderd. Ook zag ik nog en paar soorten brads/eyelets die ik niet kon laten liggen.
Van ochtend op tijd van bed af. Na wat kleine huishoudelijke dingen, koffie drinken, een recreatief fietstochtje in een hagelbui en na de lunch zijn we weer na de scrapkamer gegaan. In totaal heb ik dan ook drie pagina's afgekregen ( moet er wel bij zeggen dat ik al wel met alle 3 was begonnen.

hieronder zie je nummer 1.
Toen deze lo vanochtend af was was ik er tevreden over, maar nu ik er nu weer op kijk zijn er dingen die ik mis en straks toch nog even ga veranderen.
De letters dom krijgen een roze randje en de letter A nog een bloemetje, het klemmetje van de label gaat er vanaf omdat het album er te dik van wordt en ik bang ben dat er andere pagina's beschadigingen van oplopen.

Gebruikte materialen zijn:
* vel papier Rayher;
* goud, blauw cardstock;
* prima flowers;
* letter en cijfer stempels (?);
* roze gelpen;
* diverse soorten inkt;
* "gouden" veiligheidsspelden;
* strass steentjes;
* sizzix alfabetten en stansapparaat;
* chipbord;
* en photo corners (?).




Hieronder zie je nummer 2.

Dit wordt de eerste pagina van ons Ankum album. Ik hoef er denk ik geen verdere uitleg bij te geven.

Gebruikte materialen zijn:

* cardstock okergeel;
* 2 soorten K&Company papier;
* chipbord letters;
* diverse soorten bloemen;
* lint;
* bruin- en alcoholinkt;
* stabilO .88 bruin;
* ruiters;
* metalen embellisments (?).



Hieronder staat de derde layout.
De gebruikte materialen zijn:

* blauw cardstock;
* 3 soorten K&Company;
* voorgedrukte vellum(?);
* vellum;
* nietjes;
* knopen;
* borduurgaren;
* cricut;
* brads;
* chipbord figuren;
* verf;
* glansmiddel (glaze art?);
* gelpen wit.



Op dit moment heb ik niet meer te vertellen. Wil iedereen een fijne week toe wensen en hopelijk tot gauw.

Groetjes Jacqueline.

Geen opmerkingen: