zondag 13 april 2008

hoezo een fijn weekand? Niet dus.

Zo heerlijk ontspannend als het vorig weekend was zo balen is dit weekend. Afgelopen donderdag heb ik een verkeerde draai met mijn voet op de trap gemaakt. s' Middags gewoon aan het werk. Ondertussen werd de pijn steeds erger, maar niet toegeven hé. Thuis gekomen kreeg ik mijn schoen niet uit zo'n pijn deed het. Later op de avond kon ik er niet meer op lopen. Dus de volgende dag naar de huisarts en die stuurde me gelijk door naar het ziekenhuis voor een foto. Gelukkig bleek alleen mijn midddenvoetsbeentje gekneusd te zijn.
Het gevolg is dat ik nu de hele dagen op de bank zit niet bij mijn scrapspullen kan komen en me dus verveel. Ook het bekijken van sraptijdschriften wil niet en een mooi boek lezen wil ook niet.
Maar we komen er wel door heen, want ondertussen kan ik alweer kleine stukjes strompelen.

Tot gauw.
Groetes Jacqueline

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.

scrappy jen d zei

Hoi Jacqueline,

Ik lees dus net, dat je met een hele pijnlijke voet rond strompelt!
Gaat het weer een beetje beter?

Van harte beterschap!

Groetjes, Jen.
Ps> Je LO "Zeg koe"vind ik prachtig!