donderdag 7 februari 2008

doosje

Dit is het doosje wat ik vorige week bij Jenny heb gemaakt en nog de foto's van "moest" plaatsen.
Het afgelopen weekend heb ik het doosje buitenom nog verder bewerkt en het albumpje heb ik nog niet bewerkt, want ik moet er nog foto's bij zoeken of maken (bedenk me nu net dat het mooi zou zijn om in dit albumpje foto's van witte bloemen te doen).
Het doosje is gemaakt van 1 vel cardstock waar jezelf het patroon van een doosje optekent inclusief de plakstroken.
Daarna kan je het doosje naar eigen inzicht versieren.
Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:
* restje desingpapier;
* mini mini bloemetjes;
* acryl bloemetjes:
* metalen kraaltjes van vlindertjes;
* zijden klavertjes vier;
* lint;
* eyelets;
* brads;
* witte pen;
* prima flowers.




Overzichtje van het boekje als hij in het doosje zit:



Het boekje wordt gemaakt met behulp van een vouwsysteem die te ingewikkeld is om hier uit te werken, maar als je de slag te pakken hebt is het een heel gemakkelijk boekje en zeer leuk om te maken.
Het zit in nog geen uur inelkaar. Het is een leuk idee om even als kadootje aan iemand te geven.

De gebruikte materialen voor het boekje zijn:

* vel cardstock;
* 2 vellen designpapier;
* later als de foto's erop geplakt zijn zal ik nog een paar materialen gebruiken die ik ook op het doosje heb gebruikt.



Groetjes en tot gauw
Jacqueline

Geen opmerkingen: