woensdag 5 december 2007

Ik ben vandaag zo vrolijk....

zo vrolijk was ik nooit.
We kregen vanmiddag een telefoontje dat onze camera klaar is en dat we hem konden halen, maar aangezien we vanmiddag allebei aan het werk gingen konden we hem niet halen. Dus morgenvroeg gelijk maar heen om hem op te halen.

Ik heb een heel lijstje met dingen waar ik foto,s van wil maken:

* alle pagina's die ik de afgelopen tijd heb gemaakt (behalve een paar die
echt privé zijn).
* mijn opnieuw ingerichte werkplek.
* alles wat ik binnen heb gekregen van de zwart-wit swap (en waar ik nog nooit
iets mee gedaan heb).
* van ons nieuwe vogelhuisje met vogeltjes.
* van Peter en de toppertjes.

En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar jullie zien ze van zelf wel.
Hopelijk heb ik deze week de tijd er voor, want ik heb het idee dat er een beetje te veel hooi op min vork ligt en dat dat de eerste week nog niet minder wordt, maar we wachten rustig af want we kunnen maar 1 ding tegelijk, of niet.

Ook heb ik het afgelopen weekend kerstkaarten besteld via het Internet, maar toen ik ze in huis had was ik er totaal niet blij mee De foto was mooi afgedrukt en ook alles wat ik er omheen had bedacht, maar de kwaliteit het leek gewoon een foto die was afgedrukt en ik vond niet dat ik hem zo kon versturen dus heb ik mijn creativiteit er maar op losgelaten. Wil je het resultaat zien dan zul je nog even moeten wachten, want ik laat hem hier pas zien als ik ze verstuurt heb. Anders is het geen verrassing meer voor sommigen van jullie.

Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: