maandag 3 september 2007

foto's maken

ík was er net helemaal klaar voor de batterijen van mijn camera waren opgeladen de stoelen stonden aan de kant de lo's lagen klaar om gefotografeerd te worden. Maar toen ik de camera aan wou doen zij hij doe het zelf maar, want ik doe niks meer. Wat er met de camera aan de hand is weet ik niet. Wel dat ik geen foto's meer kan plaatsen op mijn blog (en dat terwijl dat al een maand geleden is). Peter bleef heel rustig toen ik hem vroeg en nu. Zijn antwoord was of nieuwe batterijen kopen (ik klaag al langer over de batterijen) of met de camera naar de fotozaak. Vraag eerst mijn vader wel of ik zijn batterijen mag lenen en anders gaan we maar weer naar de fotozaak.
Zoals sommigen van jullie wel zal opgevallen zijn heb ik gisteren mijn blog nog een beetje aangepast. Heb het nog niet geheel naar mijn zin maar het begin is er al en beetje bij beetje komt hij ooit wel af. Maar voor iemand die geen verstand van computeren heeft vind ik een mooie blog.
Ook gisteren nog even geshopt bij scrapbookdepot, hebben altijd net iets andere dingen. Eigenlijks is het helemaal niet nodig dat ik op het net winkel, want ook bij marja's hobby kan ik alles vinden wat ik nodig ben (en anders besteld ze het wel of gaat er naar op zoek).

groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: