vrijdag 31 augustus 2007

vakantie af

we zijn al weer een week thuis en ik ben alweer een week aan het werk geweest. Vond dat ik vanavond maar even een stukje op mijn blog ging schrijven. Heb de afgelopen weken vele foto's gemaakt en ben weinig met het scrappen bezig geweest. Wel op internet gekeken en zeker sinds gisteravond. Ik kreeg van mijn tante een kaartje toegestuurd met het adres van een scrapbookwinkel in Canada (mijn nichtje woont er vlakbij en als mijn tante naar haar toe gaat neemt ze vaak iets voor mij mee), maar nu kan ik het zelf uitzoeken en dan haalt mijn nichtje of tante het voor mij op en nemen het mee naar Nederland. Zag dat het daar wel een derde goedkoper is dan hier en werd er al hebberig van. Er komt dan ook vast een verlanglijstje.
Verder was ik afgelopen week jarig en heb geld gekregen, maar nu weet ik niet wat ik ervoor wil hebben. 1 ding weet ik alwel en dat is een crop a dile maar weet niet welke ik moet nemen omdat ik niet weet wat het verschil is. En er is ook een groot prijsverschil in deze tangen. Ik heb me dan ook voorgenomen om het rustig uit te zoeken en geen overhaaste beslissingen te nemen. Mochten er nog lezers met tips en ideeen zijn dan hoor ik ze graag.

groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: