maandag 10 september 2007

bijkletsen.

even weer een berichtje van deze kant van de computer. Afgelopen week weinig tijd voor mijn scraphobby gehad. Dit aangezien mijn opleiding weer is begonnen en ik veel tijd aan het studeren kwijt ben, maar de opleiding duurt maar tot maart en dat is wel te overzien. Daardoor is het plan om mijn Barcelona album deze maand af te krijgen wel mislukt, want ik ben maar een paar pagina's verder en het einde is nog niet inzicht. We gaan er rustig verder mee en als het op den duur blijkt dat ik niet veel foto's meer hoeft te scrappen. Dan ga ik dan wel weer een einddatum plannen. Afgelopen weekend kon ik wel janken. Ik was mijn scrapspullen aan het reorganiseren en zag dat ik de pagina waar ik voor de vakantie mee was begonnen door 1 van onze katten onder handen was genomen (en daar werd ik niet vrolijk van). Ze had haar nagels gescherpt aan de lo gelukkig wel in hoekje en het was wel te veranderen, maar ik dacht dat ze nooit op mijn trolley zaten en moest zodoende mijn mening even bijstellen en besluiten dat de trolley een andere plek zou krijgen.
Afgelopen weekend wel 5 pagina's afgekregen. Vier pagina's waren al bijna klaar en moesten even klaar gemaakt worden. Ook heb ik een nieuwe pagina gemaakt met vele bloemen en knopen, Foto's volgen wel. Hopelijk kan ik mijn vader zijn fototoestel even lenen. Want mijn eigen toestel moet naar de fotograaf om gerepareerd te worden ik heb het met andere batterijen heb geprobeerd en hij doet nog niks.
Ook ben ik afgelopen week een paar ik bij Marja (van Marja's hobby in Bedum)geweest om even bij te kletsen. Ook hebben we een datum geprikt voor de scrapbookdag bij haar in de winkel. Twee keer per jaar (1 keer in het voorjaar en 1 keer in het najaar) heeft ze een scrapbookdag in haar winkel waar dan ongeveer 6 scrapsters zitten te demonstreren met nieuwe materialen, maar ook gewoon om het scrappen te promoten. Het is meestal een vast groepje scrappers: Birgit, Jenny, Annie, Greetje, Irene, Tineke en ik waarmee we een gezellig dag hebben en vele klanten allerei dingen demonstreren. Ook zijn er altijd leuke aanbiedingen. Dus ik zou zeggen kom ook langs.
Oja, het is natuurlijk wel handig om de datum te zeggen en dat is zaterdag 3 november 2007. en op deze dag gaat er ook nog iets speciaals gebeuren, maar daar kan ik nu nog niks over zeggen.

groetjes en tot later,
Jacqueline

Geen opmerkingen: