dinsdag 4 september 2007

Aangezien ik mijn nieuwe lo's niet op mijn blog kan zetten was ik op zoek naar een slidebar waar ik mijn oude lo's op kon plaatsen, maar tot nu toe kan ik hem niet vinden en heb ik me vanavond bedacht dat ik eerst maar een paar oude lo's op de blog zet.
Ook kreeg ik een pakketje binnen van Scrapbookdepot waar ik een kleine bestelling had geplaatst. Je weet wat je binnen krijgt maar toch is het net een kadootje als je hem mag uitpakken. En alles wat ik besteld had was naar mijn zin. Had ook de crop a dile besteld en vanmiddag gelijk uitgetest. Wat een heerlijk apparaat wou dat ik hem veel eerder had gehad en Peter ook ( hij had niet eens door dat ik met eyelets bezig was en vroeg vanavond dan ook of ik het hamertje niet meer nodig heb, nee dus). Na navraag heb ik voor de roze gekozen, want het enige verschil met de groene is de kleur en dat er een koffertje om heen zit. Nou voor dat geld dat hij duurder is koop ik wel weer wat anders. Verder zaten er een paar lintjes in en hele leuke paisley chipboards.
En nu mag ik ook nog een lijstje maken met spulletjes wat ik vanuit Canada graag wil hebben. Mijn nichtje die in Canada woont gaat het dan voor mij kopen en haar schoonouders nemen het dan voor mij mee naar Nederland. Wat een schatten hé.
Als je de foto's aanklikt worden ze vergroot.

Groetjes Jacqueline





Geen opmerkingen: