zondag 8 april 2012

fijne paasdagen.....

gewenst voor iedereen.





Wij doen het rustig aan en geieten vooral van elkaar. Ook qua versiering is het rustig in huis. We hebben op een kast een paar paasfiguren staan en boven de eettafel hangen kronkeltakken met een paar metalen haantjes erin.

Wat deze paasdagen wel mijn trots is is een etagere die ik zelf in elkaar heb gezet. In vele tijdschriften lees je op dit moment een idee om met oud servies en schaaltjes een etagiere te maken. Nou dat leek mij wel wat, maar oud sevies wist ik niet zo snel aan te komen. Op weg naar de Action maar. Daar hadden ze een zeer ouderwets glasservies staan en vond ik dat nou net niet zeer geschikt voor dit object.
Drie borden en twee kommetjes gekocht voor net drie euro thuis ze in elkaar geplakt met Tackly glue. Het lijm droogt goed transparant op en je kunt de etagiere met het bovenste bord optillen (al zal ik dit maar niet te vaak doen).



Vanochtend alle paaslekkernijen erop gelegd. Weetende dat het na de paasdagen vast niet op is.

Maar voor iedereen die dit leest wens ik fijne paasdagen.

Geen opmerkingen: