vrijdag 8 februari 2008

scrapbookmagazine

Zit op dit moment op de bank en denk ik wil een berichtje plaatsen op mijn blog, maar ja wat is een berichtje plaatsen zonder dat je daar foto's bij doet. Nou naar mijn mening is daar niet veel aan. Maar de foto's die ik heb genomen zijn niet om op het blog te plaatsen (ik doe het je niet aan hoor, champion)
Dus zit ik te denken wat heb ik de afgelopen week eigenlijk op scrapbook gebied gedaan. En in gedachten van sommigen is het misschien veel, maar naar mening van anderen stelt het weer niet zoveel voor.
Dinsdagochtend heb ik zitten scrappen en later op de dag ben ik nog even naar Marja gegaan om te kijken wat ze allemaal nieuw binnen had gekregen (natuurlijk weer te veel om op te noemen en te slecht voor de portemonee). Ook heb ik woendag en donderdag ochtend zitten scrappen. Kan helaas nog niks hierover vertellen aangezien het een valentijns verrassing voor Peter is. De gehele week heb ik ook veel op het internet gesurfd, maar er is niks bijzonders dat ik kan melden. Toen ik donderdag uit het werk kwam lag de nieuwe scrapbookmagazine er. Keek er dan ook aandachtig naar uit (aangezien Jenny en ik morgen een dagje naar Paper en Pictures gaan). Moet eerlijk bekennen dat het magazine mij een beetje tegen viel en dit aangezien er ook vele kaarten in stonden.
Maar gelukkig kan ik me al wel verheugen op morgen en de verhalen komen nog wel.

Groetjes en een fijn weekend gewenst,
Jacqueline

Geen opmerkingen: