dinsdag 12 februari 2008

dagje Doorn

zoals beloofd zou ik mijn verhaal van afgelopen zaterdag met jullie delen. Nou hier volgt het verhaal.
Jenny was om 6.30 bij ons waarna Peter ons naar het station in de stad heeft gebracht. Dit aangezien de trein hier in het dorp niet zo vroeg vertrekt in het weekend.
Maar aangekomen in Groningen zijn we gauw naar de trein gelopen. Zo gauw dat terwijl Peter weg reed ik alleen nog even over mijn schouder zwaaide en verder druk met Jenny aan het bij kletsen was. Na een reis van drie uur zijn we aangekomen in Doorn, waar de winkel (paper en pictures) heel makkelijk gevonden werd. Ook in de winkel werden we vriendelijk ontvangen. Nina nog bedankt voor de koffie. Ondertussen gleed er al van alles in ons mandje. Nadat we hadden betaald zijn we nog even naar Utrecht gegaan en vandaar weer de trein naar huis gepakt waar we om 7 uur weer in Bedum aankwamen.
Nou zijn jullie natuurlijk nieuwsgierig wat ik allemaal gekocht heb. Als ik er zo over nadenk weet ik het niet eens meer aangezien ik het bij thuis komst ook gelijk een plekje heb gegeven. Stempels (7gypsie en acryl), papier, lint, letters van chipboard en nog meer maar help wat was het ook alweer, ben ik dan echt al zo vergeetachtig aan het worden (weet wel dat ik het af en toe ben, maar de laatste tijd wordt het wel erger).

Jenny langs deze weg nog bedankt voor de gezellig dag en het is zeker voor herhaling vatbaar (ik heb alweer een kortingskaartje voor de trein).

Groetejs Jacqueline

1 opmerking:

scrappy jen d zei

Hoi Jacqueline,

Ha, ha......
Nee hoor....
Gewoon een grote zoon, die zijn mama even aansrak!
Na een kuurtje is het gelukkig weer zo goed als voorbij!
Heb groot nieuws, maar dat vertel ik je zelf liever!
Hoe is het met jou??????
Lieve groetjes, Jen.