zondag 17 februari 2008

3 l.o's in 1 weekend (?).

Ik heb dit weekend drie lo's kunnen afkrijgen, waarvan 2 ik al eerder mee was begonnen en met de derde ben ik gisteren begonnen en die heb ik vandaag afgekregen. Zie hieronder het resultaat.



De gebruikte materialen zijn:

* Artemio bloemen:
* vellen designpapier van K&Company:
* bling bling brads:
* rubons making memories:
* bruine brad:
* witte pen:
* phototurns:
* bruin vel cardstock
* en een vel papier waarop de cirkels zijn afgedrukt, maar waar ik het merk niet meer van weet.



De gebruikte materialen zijn:

* 2 vellen cardstock:
* knopen:
* kant:
* DMC garen:
* 3 vellen designpapier (Making Memories):
* groene point 88 van Stabilo:
* letters van Basic Grey:
* dymo lettertang:
* bloemen (?).

De derde pagina was pas af toen het al donker was en zodoende heb ik hem niet meer op de foto kunnen zteen, maar dat komt deze week nog wel een keer.

Groetjes en tot gauw Jacqueline

1 opmerking:

Birgit zei

Zo zeg, jij bent druk geweest!! Ik heb de hele week helemaal niks gescrapt. Kids thuis met vakantie en totaal geen inspiratie... pfff, hoop dat dat snel weer anders wordt :)
Jij hebt in ieder geval weer een paar mooie LO's gemaakt!!