zondag 6 januari 2008

nieuwe mes in de cricut

wat een heerlijk weekend hebben we op dit moment, helemaal geen afspraken of verplichtingen gewoon met zijn tweeën thuis. Gisteren had ik nog wel met Diana afgesproken, maar ze moest afzeggen, want ze heeft een verwaarloosde longontsteking en moest rust houden dit weekend. (Diana beterschap gewenst).
Vrijdag middag heb ik nog een uurtje boven kunnen scrappen en heb ik 2 lo's gemaakt (zie onderaan dit bericht). Terwijl ik bezig was met het uitsnijden van een titel vernam ik dat mijn mesje van de cricut het had begeven. Dus haal ik hem er voorzichtig uit, maak hem schoon, er zat een pluk stof aan (???)en probeer hem terug te plaatsen om te kijken of hij het weer doet, maar je begrijpt het al ik kreeg hem er met geen mogelijkheid weer in. Op dat moment heb ik Peter even lief aangekeken, hij kijkt ernaar, zet hem erin en klaar is het, maar hij sneed niet goed meer. Je zou het vrije weekend maar zonder je cricut moeten. Dus gelijk Marja gebeld
of ze er nog 1 in de winkel had. Gelukkig had ze er 1 en ik ben hem gelijk gaan halen, maar ik kan niet bij haar in de winkel komen of ik wordt hebberig. Ik heb me ingehouden en heb alleen velletje Basiq Grey extra meegenomen.
terug thuis heb ik geprobeerd om het mesje er weer in te zetten, maar het resultaat was dat ik na 10 minuten toch Peter weer moest roepen. Gelukkig kwam hij er direct aan en binnen een minuut deed hij het weer.

Dit zijn de 2 lo's die ik dit weekend heb gemaakt:



Gebruikte materialen zijn;

* cardstock (rood en groen),
* Basic Grey papier,
* lint,
* knopen,
* DMC garen,
* chipbord,
* zwarte verf,
* cicut (all mixed up),
* eyelets,
* stabilo .88 zwart.

Met deze lo ben ik begonnen toen ik in het designteam van Kars zat. Ze hadden op hun site een link staan waarin elke week nieuwe lo's kwamen te staan. Helaas zijn ze met het designteam gestopt, want ik begon het steeds leuker te vinden. Het bleef er steeds maar liggen en nu dacht ik ik moet hem maar eens afmaken.



Gebruikte materialen zijn:

* Basic Grey papier,
* sheet,
* alcohol inkt en toebehoren,
* lint,
* Basic Grey labels,
* metalen hoekjes,
* cricut,
* Rob en Bob chipbords (letter U).

Het zal de aankomende tijd wel wat rustiger worden op dit blog. Dit aangezien ik deze week flink met mijn huiswerk aan de slag moet en dus weinig tijd heb om te scrappen. Maar je weet het maar nooit misschien kom ik er juist als afleiding wel aan toe.

Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: